Nieuwbouw20
Image default
Zakelijk

CRM voor een bouwbedrijf

Heeft u een bouwbedrijf en wilt u een CRM-systeem en alle klantrelatieprocessen optimaliseren? Wij willen alle voordelen met u delen. Van marketing automation tot aan realtime-data.

Relatiebeheer

Wat is de Customer Relationship betekenis? Dat leggen wij u uit.

De afkorting “CRM” staat voor Customer Relationship Management of klantrelatiebeheer. In de kern bestaat CRM uit twee kanten:

  • Het beheren van al het contact met klanten

  • De automatisering van processen

Een CRM-systeem vervult de functie om alle processen digitaal in kaart te brengen. Deze kunnen vervolgens binnen de software worden beheerd en geoptimaliseerd. Het systeem fungeert als centrale database voor alle elementaire klantgegevens en informatie. Hierdoor krijgen bedrijven meer inzicht in hun eigen klanten.

Voordelen van een CRM-oplossing

De voordelen van een CRM-systeem zijn talrijk. Hoewel sommige voordelen zich kort na de implementatie voordoen, komen andere alleen voor bij langdurig gebruik van het systeem:

Overzichtelijk contactbeheer en optimalisate van verkoopprocessen: Door de centrale oriëntatie van het CRM-systeem zijn alle belangrijke klantgegevens op elk moment toegankelijk. Daarnaast worden potentiële verkoopkansen sneller geïdentificeerd. Door middel van een softwarematige analyses van de verkoopprocessen is het voor bedrijven mogelijk om deze continu te optimaliseren.

Gepersonaliseerde marketing: Alle verzamelde data over uw klanten wordt in het CRM beheerd. Zo kan geslacht, locatie of aankoopgedrag worden gebruikt om doelgroepen te vormen en gerichte marketingcampagnes op te zetten.

Automatisch werken volgens de wet: CRM-systemen ondersteunen bedrijven automatisch bij het voldoen aan wettelijke randvoorwaarden zoals de Algemene Verordening Gegevensbescherming.

Software van Easydus

Met de cloud based software van Easydus kun je flexibel een breed scala aan organisatieprocessen inrichten en automatiseren. Het bedrijf heeft zowel nationaal als internationale klanten. Easydus heeft gerenommeerde klanten als Coca Cola, Friesland Campina, KLM, en ook vele mkb bedrijfen. Ook heeft Easydus vele verenigingen en stichtingen als klant.

Het onderscheidend vermogen van Easydus is gunstige pricing in combinatie met de simpliciteit van het CRM systeem en het gemak waarmee je zaken naar wens kan aanpassen.