Tot grote spijt gaat ook dit jaar De Dag van de Bouw niet door. Terwijl juist op deze dag bouwend Nederland particulieren een kijkje laat nemen bij bouwplaatsen door het hele land. Dit is hét moment om toekomstige bewoners, omwonenden en passanten kennis te laten maken met uw bouwbedrijf en naamsbekendheid te genereren. In deze blog lees je met welke bedrukte give-aways je voor 2022 deze mensen de positieve aspecten en het belang van bouw meegeeft. Duurzame give-away Duurzaamheid is een belangrijk thema in de bouw. Voor zowel de bouwsector als de toekomstige bewoners. De Dag van de Bouw is het ideale inhaakmoment om mensen kennis te laten maken met jouw visie op duurzaamheid. Deze visie kunt je bestempelen door een duurzame give-away weg te geven. Duurzame items hebben vaak de stempel dat deze een duur prijskaartje hebben, maar er zijn tegenwoordig genoeg mogelijkheden voor een verantwoorde en goedkope duurzame give-away. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor een potlood en een pen van gerecycled papier in een gerecyclede kartonnen hoes. Je kunt je logo of duurzaamheids pay-off laten bedrukken op de pen of de hoes. Heb je meer geld te besteden tijdens De Dag van de Bouw? Dan is een solar boom een cadeau waarmee je de duurzaamheidsvisie van jouw bedrijf perfect weerspiegelt. In de solar boom kun je devices opladen met groene stroom. Bovendien heeft de solar boom een moderne en duurzame uitstraling. Informatie delen Wil je de mensen die jouw bouwproject bezoeken voorzien van verdere informatie over het project? Dan is het zaak om de drempel naar deze informatievoorziening zo laag mogelijk te maken. Je kunt een folder uitdelen, maar de kans is groot dat deze in de prullenbak belandt. De kunst is daarom om een give-away te creëren die zowel aantrekkelijk als laagdrempelig is. Een voorbeeld van zo’n give-away is een bedrukte sleutelhanger met unieke vormgeving en een qr-code. Deze qr-code kan men met een smartphone scannen en vervolgens verschijnt een website op de telefoon. De website van deze qr-code kun je zelf kiezen en tussentijds aanpassen. Zo is je informatie altijd up-to-date en laagdrempelig. Naamsbekendheid genereren De Dag van de Bouw is de uitgelezen kans om de naamsbekendheid van je bouwbedrijf te vergroten. Door een give-away te bedrukken met unique selling points of logo en pay-off, laat je mensen op een simpele en toch aantrekkelijke manier kennis maken met waar je als bedrijf voor staat. Het creëren van een goodiebag met verschillende kleine give-aways is hier zeer geschikt voor. Denk aan een bouw goodiebag met een opvouwbare liniaal, een waterpas sleutelhanger of een screwmagnet. Deze gadget heeft een ferrietmagneet waaraan je voor 11,3 kilo aan gereedschap op kunt hangen. Dit is een originele, handige en kleine give-away die gemakkelijk in een goodiebag past. De goodiebag kun je volledig in je eigen huisstijl ontwerpen. |