Nieuwbouw20
Image default
Business / Marketing and Advertising

NuCall is ervan bewust dat de markt continu verandert

NuCall telecombedrijf is op de hoogte van de markt die continu verandert als het gaat om mobiele bereikbaarheid. Ook heeft NuCall altijd de beste oplossing in zo’n continu veranderende markt. Bij NuCall gelooft men het volgende: ‘zonder specialistische kennis is het onmogelijk om een passende abonnement te vinden.’ Zo bestaan er ook nog de traditionele providers. De focus van een traditionele provider is om vooral op de prijzen te zitten en daarmee klanten aan te trekken. De concurrentie is dus heel groot. Het nadeel hiervan is dat tussenpersonen niet naar de beste oplossing kijken voor de klant. Er wordt vooral gekeken naar de hoogst mogelijke provisie. Bij NuCall wordt er toch echt anders gedacht en gehandeld. Dit komt mede door de onafhankelijkheid. NuCall is een onafhankelijke speler en kan met een eigen mobiele propositie meerwaarde toevoegen. Dit wordt gedaan door te kijken naar de functionaliteit en naar de passende oplossing die afgestemd is op een specifieke klant.

NuCall is de specialist als het gaat om data analyse

NuCall staat bekend om het analyseren van essentiële gegevens om zo de beste passende aanbod te doen. Zo analyseert NuCall het belgedrag en het verbruik van data samen met de klant om aan alle wensen en eisen te voldoen. Bij NuCall vinden we altijd de best passende abonnementsvorm en provider voor de klant. Daarom mag u bij deze gerust weten dat NuCall de zakelijke partner is van alle traditionele providers. Denk hierbij aan KPN, Telfort, Yes Telecom, Vodafone, T-Mobile en Tele2.

Een eigen mobiele dienst voor NuCall

 NuCall heeft een eigen mobiele dienst ontwikkeld. Dit heeft NuCall gedaan via het grootste netwerk van Nederland, genaamd KPN. KPN is algemeen bekend als sterkste netwerk van Nederland. Zo heeft NuCall een simkaart op de markt gezet waarbij verschillende zakelijke mobiele proposities mogelijk zijn. Zo’n simkaart heet NuMobile. NuCall bediend hiermee alle segmenten in de markt, want er is voor elke gebruiker een passend abonnement beschikbaar. Zo kunnen gebruikers er zelf voor kiezen of zij betalen naar gebruik of een voordelige bundel willen. Het is ook mogelijk om te kiezen voor een onbeperkte bundel.